Produkcijos eksportas: įsiliejimas į naują rinką ir daliniai kroviniai

Kroviniai

Gaminame tam tikrus produktus, kuriuos jau kurį laiką intensyviai ir sėkmingai parduodate Lietuvoje? Tačiau vis labiau pastebite, kad mūsų rinka yra pernelyg maža, o jūsų gamybiniai pajėgumai su kiekvienais metais vis labiau auga? Jei taip, tikriausiai dažnai pagalvojate apie savo verslo plėtrą į užsienio šalis. Žinoma, tai yra labai svarbus ir reikšmingas sprendimas. Nepaisant dabartinės infrastruktūros, šiuolaikinių technologijų ir kitų efektyvių sprendimų, įsilieti į užsienio rinką nėra paprasta. Reikia labai gerai išanalizuoti konkrečios užsienio šalies vidinę rinką, vartotojų įpročius, kultūrą ir kitus aspektus, kurie gali turėti tiesioginės įtakos jūsų gaminamų ir parduodamų produktų paklausai bei pripažinimui. Turite suprasti, kad nepaisant to, jog jūsų produkcija yra plačiai paplitusi po Lietuvą, užsienyje ji gali būti sutikta visiškai kitaip, todėl, kaip jau buvo minėta, privalu turėti atsakymus į visus svarbiausius klausimus.

Taip pat reikėtų pagalvoti ir apie prekybos taškus bei būdus, kuriais bandysite savo produkciją pasiūlyti užsienio šalies vartotojams. Jei pradžioje nesate tikri, kaip visa tai klostysis ir ar jums pasiseks, į pasirinktą užsienio šalį savo produkciją galite eksportuoti nedideliais kiekiais. Tam labai praverčia Kigio paslaugos. Šiuo atveju jums gali pasitarnauti daliniai kroviniai. Trumpiau tariant, jums nebūtina pakrauti viso krovininio transporto – transportuoti galite ir mažesnius savo pagamintos produkcijos kiekius, neišleisdami daug lėšų transportavimo kaštams padengti. Tokie daliniai kroviniai gelbsti daugeliui verslininkų, kurie užsiima produkcijos eksportu ir nori lengviau ištyrinėti konkrečios šalies rinką bei tam tikrų produktų paklausą.

Žinoma, kiekvienas vienokios ar kitokios produkcijos eksportuotojas turėtų nepamiršti, kad visas šis procesas, t.y. įsiliejimas į pasirinktos naujos šalies rinką, nėra labai greitas ir sklandus procesas. Tiesą sakant, jo neįmanoma pagreitinti – viskas turi vykti natūraliu būdu. Tai reiškia, kad jūsų produkcija vietinių vartotojų turėtų būti pamėgta savaime. Tokiu atveju užsitikrinsite kur kas geresnes pozicijas svečioje rinkoje ir tokiu būdu bėgant laikui galėsite eksportuoti vis daugiau naujų produktų, kurie taip pat iki tol buvo neišbandyti užsienio šalyje.