Parduotuvės internete: kurie pasiūlymai labiausiai patraukia dėmesį?

prezervatyvai akcijaŠiandien labai didelė dalis jaunų, inovatyvius sprendimus mėgstančių, modernių žmonių, tikrai  negali įsivaizduoti savo gyvenimo be internetinėmių parduotuvių. Iš tiesų, apsipirkimas šiose parduotuvėse turi labai daug puikių privalumų, tačiau šį kartą kalbėsime ne apie juos – pasidomėsime, kokie internetinių parduotuvių pasiūlymai labiausiai pritraukia pirkėjų dėmesį.

Maisto prekės, drabužiai, kvepalai, papuošalai, prezervatyvai akcija

Vienas iš pasiūlymų, kuris pritraukia pirkėjų dėmesį, yra toks: maisto prekės, drabužiai, kvepalai, papuošalai, prezervatyvai akcija. Pasirodo, kad išvardintos prekės yra tos prekės, kuriuos internetu perkamos dažniausiai, taigi, žinia apie tai, kad joms yra taikoma akcija, džiugina ne vieną.

Nemokamas pristatymas

Ką tik paminėtas pasiūlymas iš tiesų sulaukia žmonių susidomėjimo, tačiau dar vieno taip pat negalime nepaminėti. Tai  – nemokamas pristatymas. Kaip žinia, visos prekės, kurios yra parduodamos internetu, vėliau pristatomos nurodytu adresu, tačiau už šią paslaugą paprastai tenka mokėti. Priklausomai nuo internetinės parduotuvės, prekių pristatymas gali kainuoti nuo kelių iki keliolikos eurų. Na, o žinia apie tai, jog prekės bus pristatytos nemokamai, sulaukia dar didesnio klientų susidomėjimo. Verta atkreipti dėmesį į tai, kad beveik visur taikoma praktika, jog perkant didesnį kiekį gausite prekes nemokamai.

Nuolaidų kuponai kitam apsipirkimui

Pastebėta, kad pirkėjų dėmesys išauga dar labiau, kuomet prieš akis matomas ir dar vienas pasiūlymas  – sužinoma, kad apsipirkimo metu bus galima gauti nuolaidų kuponą kitam apsipirkimui.  Paprastai suteikiami nedidelės vertės kuponai (10 – 15 procentų).

Viena iš asortimente esančių prekių – dovanojama

Pats metas pakalbėti ir apie dar vien pasiūlymą, kuris taip pat skatina vartotojų susidomėjimą.  Kaip žinia, kiekviena parduotuvė turi savo prekių asortimentą. Taigi, žinia apie tai, kad viena iš jame esančių prekių yra dovanojama apsipirkimo metu, tampa ypač didelio susidomėjimo priežastimi. Belieka tik pridurti, kad dažniausiai dovanojamos nedidelės vertės (vos kelių eurų) dovanos.

Na, o dabar – pats metas apibendrinti visą išsakytą informaciją. Taigi, pasiūlymai, kurie sukelia kur kas didesnį vartotojų susidomėjimą, yra tokie: perkamiausioms prekėms taikoma akcija, nemokamas pristatymas, dovanų kuponas, o taip pat ir viena iš asortimente esančių prekių pateikiama kaip dovana.