Papildai sportui ir geresni sportiniai rezultatai

Kiekvienas žino, kodėl sportuojant reikia tinkamai sureguliuoti savo mitybą, tačiau tikrai ne kiekvienas supranta, kad tokiu atveju papildai sportui taip pat yra labai svarbi sveikos gyvensenos sudedamoji dalis. Papildai sportui padeda pagerinti pasiekiamus rezultatus, leidžia padidinti treniruočių intensyvumą, sumažina įvairių traumų riziką, suteikia daugiau energijos, padeda atsistatyti ir kt. Be abejo, papildus reikėtų rinktis labai atsakingai ir apgalvotai. Pastarieji turėtų būti kuo geriau pritaikyti konkrečiam jūsų atvejui, todėl prieš įsigydami vieną ar kitą papildą, būtinai pasidomėkite jo sudedamosiomis dalimis ir būsimu poveikiu jūsų organizmui.

Papildai sportuiSuprantama, kad papildai sportui yra labai įvairių rūšių. Nėra vieno universalaus papildo, kuris galėtų patenkinti kiekvieno sportininko poreikius. Vieni sportininkai siekia didesnės ištvermės. Kiti nori padidinti savo jėgą. Tretiems aktualus didesnis greitis. Ir tai tik keli pavyzdžiai iš daugelio galimų. Juk akivaizdu, kad kiekviena sporto šaka pasižymi savitais aspektais, todėl ir sporto papildai yra pritaikyti konkrečioms sritims.

Vienas iš pavyzdžių galėtų būti proteinas. Tyrimai rodo, kad baltymų dieta (t.y. kai suvartojamas kur kas didesnis baldymų kiekis, drastiškai apribojant angliavandenius) gali padidinti raumenų masę ir suteikti daugiau jėgų. Be abejo, tai nėra vienintelė priežastis, kodėl sportininkai vartoja proteiną. Įprastai proteinas geriamas tuomet, kai norima greitai įsisavinamo ir lengvai paruošiamo baltymo, todėl jei žinote, kad tam tikru metu negalėsite pavalgyti, proteino kokteilis gali būti puiki alternatyva.

Taip pat vienu iš pavyzdžių gali tapti ir kreatinas. Jis įprastai vartojamas tuomet, kai norima intensyvinti treniruotes ir jų metu pernelyg greitai nepajusti išsekimo. Trumpiau tariant, jis padeda sportuoti sunkiau ir efektyviau. Trumpuoju laikotarpiu jis suteikia daug papildomų jėgų, reikiamų treniruotėms. Be to, jis padidina ir raumenų masę. Todėl dažniausiai kreatiną vartoja kultūrizmu užsiimantys sportininkai.

Taipogi galima įvardinti ir kafeiną. Pastarasis papildas naudojamas jau daugybę metų. Atletams jis padeda susikaupti, išlikti susikoncentravusiems ir padidinti ištvermę. Svarbu ir tai, kad kafeino pagalba galima nutolinti išsekimą, pagreitinti riebalų deginimą ir paspartinti svorio metimą.

Žinoma, tai tikrai nėra vieninteliai populiarūs papildai sportui. Kaip jau supratote, kiekvienas sportininkas turėtų pasirinkti būtent tai, kas geriausiai atitinka jo lūkesčius.