Kiek naudingos akcijos žaislams?

Šiose eilutėse pabandysime atsakyti į klausimą, ar akcija žaislams yra naudingas reiškinys (ir kiek naudingas). Tema labai aktuali, tad nedelsdami pradedame ją nagrinėti.

zaislai

Iš karto galite pasiteirauti – o kaipgi akcija gali būti nenaudinga? Juk tai mažesnė kaina, specialios sąlygos, sutaupymo užuomina. Labai paprastai. Nuolaidos ne visada tikros. Pasitelkime pavyzdį. Dėlionė kainuoja 8 eurus. Vieną dieną kaina ima ir padidėja iki 10 eurų. O praėjus dar porai dienų rėksmingas prierašas skelbia akciją, kurios metu dėlionė siūloma už 8,99 eurų. Ką gi, akcijos metu kaina didesnė nei anksčiau buvusi… Užkimbant ant tokių kabliukų, nuolaidų tema tampa ne tokia optimistinė, todėl ir iškėlėme klausimą apie reiškinio naudingumą.

Kitu pavyzdžiu iliustruosime, kaip akcija žaislams gal būti naudinga. Vieną dieną dėlionė kainuoja 8 eurus. Kitą dieną jos kaina sumažinama iki 7 eurų. Viskas sąžininga. Štai kas yra nuolaida. Štai kas padeda pirkėjams sutaupyti. Kad taupymo tema pasižymi nepaprasta svarba, ypač sutinka jauni tėvai, auginantys vaikus bei norintys, kad jiems nieko netrūktų.

Kitas aspektas – pačių akcijų dydis. Vienais atvejais kaina sumažinama 5 procentais, kitais atvejais ir daugiau. Kai kada taikomas kitoks principas, pavyzdžiui, „perki vieną, gauni du“. Nors žaislų rinkoje, ypač turint omenyje internetines parduotuves, dažniausiai pasitaikantis variantas – nuolaidos tam tikros kategorijos prekėms. Pavyzdžiui, 10 procentų pigiau kainuoja stalo žaidimai arba dėlionės.

Apie pirkimą internetu verta pakalbėti plačiau. Kodėl? Todėl, kad šitaip lengviau sužinoti apie sumažintas kainas. Kad paskelbta kokia nors akcija žaislams, parduotuvė tikriausiai praneš naujienlaiškyje. Jei tokį esate užsiprenumeravę, tuomet iškart sužinosite apie nuolaidas. Tai itin patogu ir efektyvu. Informacija greitai pasiekia vartotoją ir šis, jei tik yra poreikis, gali akcija pasinaudoti.

Gali pradžiuginti ir tokie pasiūlymai kaip „prekių pristatymas perkant už n eurų nemokamas“. Kai kuriais atvejais būtent pristatymo mokestis tampa minusu galvojant, ar verta apsipirkti internetu. Aišku, tada, kai įsigyjama daug prekių, tas mokestis galbūt sudaro labai mažą viso užsakymo dalį. Tačiau bet kuriuo atveju „prekių pristatymas perkant už ne eurų nemokamas“ vilioja, nes sutaupoma dar daugiau.

Taigi, akcija žaislams labiausiai naudinga, kai jų ieškoma internete? Galbūt ne visada, tačiau neretai toks variantas iš tiesų labai pravartus. Netgi pasakytume, jog tai naujas nuolaidų lygmuo – juk komunikacija vyksta greičiau, pirkėjui pakanka kompiuterio su internetu, vadinasi, ir žaislų pavyksta įsigyti palankesnėmis kainomis.

Pagyrų neabejotinai nusipelno naujienlaiškių kūrėjai – tekstas ir laiško dizaino sprendimai ne tik informuoja, bet ir skatina, nukreipia rinktis optimalų sprendimą. Akcija žaislams tampa tarsi betarpiška – ji vartotojui labai naudinga. Kiek tas „labai“? Tyros vaiko emocijos, jo lavinimasis žaidžiant – tai tiesiog neįkainojama.