Kaip planuoti mitybą, jei norite atsikratyti papildomų kilogramų?

 

Jei norite būti vienu iš tų žmonių, kuriam nutukimo operacijos nebus reikalingos, o teigiamų rezultatų pasieksite savo jėgomis, tokiu atveju ypač daug dėmesio reikėtų skirti savo mitybai. Būtent ji yra viena svarbiausių komponentų, nuo kurio priklauso jūsų svoris. Na, o suderinus su tinkamai parinktomis bei reguliariomis treniruotėmis, bus galima sulaukti iš tiesų puikių rezultatų. Taigi, jei norite atsikratyti kelių ar keliolikos kilogramų ir išvengti nutukimo gydymas, tokiu atveju šios mitybos rekomendacijos iš tiesų pravers.

nutukimo gydymas

Gerkite kuo daugiau skysčių, o ypač – vandens

Vienas iš dalykų, ką tikrai turėtumėte pakeisti, tai – geri kuo daugiau skysčių, o ypač vandens. Puikiai žinoma, kad reikiamas vandens kiekis gali ne tik padėti atsikratyti vieno kito kilogramo, bet ir puikiai pašalina šlakus, toksinus iš jūsų organizmo. Galėsite džiaugtis gaivesne, šviesesne stangresne oda, be to, kiekvieną dieną aprūpindami savo organizmą reikiamu kiekiu vandens galite išspręsti ir daugybę kitų sveikatos problemų: atsikratyti galvos skausmo, sunormalizuoti kraujospūdį, tapti žvalesniais, turėti daugiau energijos, o taip at – netgi pagerinti miego kokybę. Taip pat puikiai tiks ir žalioji arbata, vaisinės  bei vaistažolių arbatos (jei nesate joms alergiški), sultys. Tiesa, jei siekiate išvengti papildomų kalorijų, tokiu atveju vertėtų atsisakyti vaisių nektarų ir pirmenybę vengti sultims – jos yra mažiau kaloringos.

Atsisakykite kaloringą padažų

Dar vienas paprastas, bet labai efektyvus patarimas skamba taip: svoris tikrai sumažės, jei iš savo valgiaraščio išbrauksite kaloringus padažus. Jei esate  prisiekęs šių padažų gerbėjas ir bent kartą per dieną vienokiu ar kitokiu padažu pagardinate patiekalus, tai, atsisakę šio įpročio, per savaitę galite sutaupyti maždaug 1000 kalorijų.

Saldumynus ir vaisius valgykite pirmoje dienos pusėje

Net ir tuo atveju, jei norite atsikratyti nereikalingų kilogramų, tai tikrai nereiškia, kad turite visiškai atsisakyti saldumynų ar vaisių. Sakingai jais mėgautis tikrai galite, tačiau verta žinoti, kada tai yra geriausia daryti. Pasirodo, saldumynus ir vaisius reikėtų suvartoti pirmoje dienos pusėje. Ypač naudingi yra greipfrutai – jie degina riebalus.