Google reklama ar SEO optimizacija?

google reklamaPradėjote domėtis Google reklama, tačiau manote, kad vis dėl to SEO optimizacija būtų palankesnis variantas? Kiekvienas reklamos metodas turi savų trūkumų ir privalumų, o svarbiausia tai, kad ne kiekvienoje srityje galite pasiekti norimų rezultatų naudojant vieną iš šių reklamavimosi būdų. Kiekvienai sričiai reikėtų atlikti analizę ir tik tada bandyti pritaikyti tinkamą reklamos strategiją, tad šiame straipsnyje apibendriname šiuos du reklamavimosi variantus ir pabrėžiame kokiose srityse jie dažniausiai yra naudojami.

Turėtumėte suprasti, kad jeigu norite greito atsipirkimo, tai su SEO optimizacija to padaryti tikrai nepavyks. Pirmiausia, optimizacijos metu yra sutvarkoma visa interneto svetainė t.y. koreguojamas turinys, sutvarkoma visa vidinė puslapio struktūra pagal galiojančius standartus. Po to yra pereinama prie išorinės optimizacijos. Jos metu yra kuriamas nuorodų tinklas, kuris ves į jūsų svetainę ir jūsų svetainės vidinius puslapius. Pats nuorodų kūrimas užima gana daug laiko, nes skubėti negalima. Tai yra gana ilgas darbas, kuris neretai trunka net gi iki metų. Ką tuo norime pasakyti? Jeigu optimizacija yra atliekama reguliariai ir pagal visas taisykles, tai ją priskiriame prie ilgalaikių rezultatų – tai ką pasiekiate, išlaikote ilgą laiką, o pati optimizacija trunka ne dieną ir ne dvi. Greitam pinigų atsipirkimui jums nereikėtų naudoti optimizacijos – rinkitės Google reklamą.

Kas liečia efektyvumą ir greitą lankytojų pritraukimą, tai vienintelis būdas ir yra naudotis minėtu reklamos tinklu, nes tik su juo iš karto galite reklamuotis ir traukti potencialius klientus į savo paslaugų svetainę. Būtent Google reklama yra naudojama siekiant nedelsiant gauti didesnį potencialių pirkėjų srautą. Šis reklamos tinklas turi šiokių tokių panašumų kaip ir SEO optimizacija – kiekvienu metodu yra siekiama į svetainę pritraukti būsimus pirkėjus t.y. tuos žmones, kurie noriai pirktų jūsų paslaugas, nes jie būtų tuo susidomėję. Trumpai tariant, abiem būdais yra siekiama taikytis į tikslinę vartotojų auditoriją. Pagrindinis skirtumas yra kaina – SEO optimizacija kainuoja kelis tūkstančius litų ir viskas priklauso nuo raktažodžių kiekio, o rezultatas čia yra ilgalaikis. Google reklama pasižymi tuo, kad į ją investuoti tenka nuolatos, tačiau ne tokias dideles sumas.